• Co można robić w programie medycznym

    Co można robić w programie medycznym

    Oprogramowanie medyczne to coś więcej niż zwykły program komputerowym. Przede wszystkim ma mnóstwo funkcji. Na przykład w niektórych programach można tylko pisać, a w tym możliwości jest wiele. Profesjonalny program do obsługi przychodni umożliwia prowadzenie dokumentacji medycznej w formie elektronicznej. Poza tym, co również jest bardzo ważne, program ten pozwala wystawiać skierowania. Oczywiście wypisywanie recept …
  • Copywriter, praca dla nielicznych

    Copywriter, praca dla nielicznych

    Nowoczesny świat pokazuje nam jak wielkie zmiany zaczynają w pewien sposób zmieniać nasze możliwości, wiadomości czy życie. Komputeryzacja staje się elementem który zaczyna być w zasadzie ogólnie przyjęty, jednak niewiele osób zastanawia się że dane strony pojawiające się w cyber przestrzeni muszą zostać przez ludzi tworzone, zmieniane, czy też promowane, to właśnie copywriterzy pozwalają na …
  • Internet pełen informacji

    Internet pełen informacji

    Sieć to ogólnoświatowa przestrzeń wypełniona różnego typu informacjami. Czasami nie są, jednak warte uwagi oraz poprawne. W jaki sposób więc odróżnić złe od dobrych? Pierwsza oraz najważniejsza sprawa to wybieranie wyłącznie informacji pochodzących z godnych uwagi miejsc. Jeżeli na przykład redagując poważny referat opieramy się na jakimś tekście powinniśmy zobaczyć czy został wyposażony w bibliografię. …

Zadbaj o reklamę w Sieci

29Jeśli chcesz dotrzeć do klienta, zaistniej w Internecie. To proste hasło bardzo dokładnie opisuje współczesny marketing, który bez Internetu nadal tkwiłby w czasach ulotek, gazetek i innej makulatury. Dzisiaj działania reklamowe nie tylko przenoszą się do Internetu, ale są wręcz z nim bezpośrednio związane.

Trudno praktycznie znaleźć w Sieci miejsce, które byłoby wolne od reklam. Pod tym względem agencja interaktywna potrafi się wykazać niesamowitą elastycznością i pomysłowością. Stare sposoby takie jak mailingi czy banery reklamowe powoli odchodzą do lamusa, a zastępowane są nowoczesną reklamą społecznościową, okienkami wyskakującymi w grach przeglądarkowych czy irytującymi reklamami głosowymi na filmikach zamieszczanych na serwisach multimedialnych. Każda z tych forma promocji i marketingu ma jeden cel: dostarczyć internaucie informację o produkcie czy też usłudze, którą reklamuje. Może to być informacja w postaci grafiki, głosu lub tekstu – ważne jest jedynie, aby docierała do internauty nawet w sposób podświadomy.

Comments are closed.